Wat is nodig voor succesvol/toekomst proof onderwijs?
De maatschappij verandert, verandert jouw onderwijs mee?
Wat vind jij als docent belangrijk? Wat wil je als school of team aan je leerlingen of studenten meegeven? Wat vraagt de omgeving, de maatschappij en het werkveld van je leerlingen? De antwoorden op die vragen zijn het startpunt van hoe ik te werk ga met docententeams. In samenhang met de missie, visie en kernwaarden van de school, gaan we aan de slag om competenties te ontwikkelen die jou in staat stellen om je leerlingen/ studenten zo te begeleiden dat ze optimaal leren in de 21-ste eeuw. Om volop deel te nemen aan de maatschappij.
We bepalen wat nodig is om jullie doelen te realiseren. Dat kan op het gebied van het ontwerpen en ontwikkelen van leeractiviteiten, het begeleiden van leerlingen/studenten en/of beoordelen en feedback geven.In een team leer je het effectiefst. Samen kun je leren, ontwikkelen, uitvoeren, evalueren en reflecteren.
Zie voor meer informatie over onze visie op leren in de 21 eeuw het model hieronder.
Neem gerust contact op voor een vrijblijvende afspraak,ik denk graag met jullie mee.
Carol Lamers | Deltatrainingen
[Klik op de afbeelding om naar een interactieve pdf te gaan...]

Mijn drijfveer is mensen begeleiden in hun ontwikkeling en persoonlijke groei.
In 1990 ben ik afgestudeerd aan de Leraren Opleiding Frans en Nederlands. Ik heb verschillende banen in het bedrijfsleven gehad en in het onderwijs (waar ik nog steeds werk). In 1998 heb ik Deltatrainingen opgezet.
In het begin van mijn onderwijscarrière vond ik het voor de klas staan leuk, maar zwaar. Ik had ordeproblemen en ik besloot na 7 jaar eens iets anders te gaan doen. Ik begon mijn eigen trainingsbureau en werd trainer en coach. Ik volgde zelf veel trainingen en opleidingen, waaronder NLP en teamcoaching.
Na een paar jaar begon mijn onderwijsbloed te kriebelen en ben ik naast mijn bureau ook weer les gaan geven. Ik merkte dat ik ontspannen voor de klas stond, mezelf kon zijn en een prettig leerklimaat creëerde.
Carol is beschikbaar als spreker in zowel Nederland als België voor het geven van presentaties en workshops voor groepen vanaf 20 deelnemers.
Carol deelt tijdens dergelijke bijeenkomsten haar specialisme: Hoe voer je loopbaanleergesprekken met je leerling/student? Hoe houd je de orde in orde in je klas? voor docenten en Hoe coach je je tiener? voor ouders of Hoe coach ik mijn stagiaire? voor leermeesters of stagebegeleiders. De presentaties zijn interactief en praktijkgericht.
Een voorproefje:

Carol staat bekend om het feit dat ze haar ervaring en kennis met enthousiasme en verve weet over te brengen. Of dat nu voor een groep van 25 of 250 deelnemers is en ongeacht of het gaat om een presentatie van 20 minuten of een workshop van 2 uur.
De deelnemers gaan naar huis met nieuwe inspiratie, nieuwe ideeën en concrete tips die ze direct in de praktijk kunnen toepassen.